Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 13 oktober

Kategori: +++

imorse började jag mitt nya liv två veckor framöver.. herbalife är det som gäller, man byter ut två måltider och dricker en shake istället men sen så äter man ett mål om dagen. och målet ska så klart vara nyttigt och ingen pizza precis, hehe. måste verkligen klara det här nu eftersom mina föräldrar har lagt ner en hel del pengar på det. jag ska klara det!
om det är någon som vill veta mer läs här dåå.
sitter nu i skolan och har engelska b. tråkigt som tusan.. ikväll ska jag leka med mina babes och dricka shake till middag. lunchen som är den enda måltiden jag har idag blir laxsoppa.. haha. fyfan. hade hoppats på lite godare mat på den enda måltiden. menmen! bara bita ihop. vill man vara fin får man lida pin.
skriver nog lite senare!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: