Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 4 oktober

Kategori: +++

idag är det ingen vanlig dag utan det är emmas födelsedag! grattis finaste söta lilla du ♥ hoppas du haft en bra dag! och snart blir du firad av världens bästa tjejer, jiihooo.


jag fick gå ifrån skolan lite tidigare för att kika om zelinn hade små bebisar i magen, och vet ni vad!? HON HAR DET! JIPPPPIIIIJIPPPIIIIJIPPPPIIII. men jag kände det på mig, hon är lite annorlunda nu och då började jag ana det. så drygt en vecka efter min födelsedag kommer valpisarna. veterinären sa att han kände minst 5-6 stycken. därför tror jag på 7 eller 8. min magkänsla säger 7! valparna kommer vara hur söta som helst, ni kan inte ana! efter vi hade varit och kikat det i åker styckebruk åkte vi till flen för att lämna pernilla och sen stanna hos monica och denise! det var supertrevligt. jag och denise satt i soffan och snackade om allt mellan himmel och jord, har saknat den där lilla skruttan! imorgon blir det stockholm med klassen, jag ska ha rullstolsrace med maja..men jag får tydligen inte ha superrace säger hon! blev lite besviken, jag har ju smidit planer! nej nu ska jag soooova.
nattinatti darlingar!
/felicia

valpisar ♥


älskade ängel
<33

Kommentarer

  • elin säger:

    vad är hundarna för ras? så fina :)

    2011-10-06 | 19:34:23
  • felicia - svar till elin säger:

    rasen heter eurasier :) inte så vanlig ras! ja dom är hur fina som helst!

    2011-10-06 | 21:34:02

Kommentera inlägget här: