Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 18 oktober

Kategori: +++

skoldagen igår gick fort och var kort.. hann med våran första naturkunskap lektion som jag och maja ska jobba upp! vi gick först i norrköping på plusgymnasiet i 1an men sen bytte vi till duveholmsgymnasiet efter två månader så då missade vi en del av naturkunskapen... och nu måste vi promt göra den ändå! haha.
när jag kom hem vilade jag lite och senare på kvällen gick jag en powerwalk med emma,stina och sara. mycket trevligt. nu sitter jag i skolan och filurar lite i engelskan. går till 14:45, seg dag.. eller vi har typ hur lång håltimme som helst, så egentligen inte så jobbig. ska försöka hinna med lite skolarbeten på den håltimmen så jag slipper göra massa hemma. ikväll blir det träning och sen ska jag hem till haza och mysa
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: