Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 26 oktober

Kategori: +++

dagarna flyter på, jag lever mitt nya hälsosamma liv! och jag älskar det. jag mår så bra av att se att jag tappar vikt och bildar muskler. jag mår bra att se mig själv må bra. sen finns det några tuffa motgångar ibland, men de kämpar man förbi. idag har det varit distansdag för min del, toppen skönt. jag mötte upp sarah på stan vid 1, jag tog kort till ID kortet och sen tog vi en sväng till banken. så nu kommer mitt ID om ett par veckor, hoppas det går fortare.. vill inte gå ut på krogen med mitt pass, haha! vi gick runt i olika affärer och sen tog vi en lunch på coffee med stina och jullan. mycket mysigt. nu ikväll har jag jobbat med maja och sen kört dubbel pass på friskhuset, gick både bra och dåligt! tog i lite för hårt så jag försvann i några sekunder, men efter lite vatten och en banan så var jag på fötterna igen och kunde köra på igen. nu ligger jag i sängen och ska snart plugga sönder mitt huvud med en massa religion, har prov i kristendomen imorgon och jag går inte riktigt ihop med olika religioner! inte riktigt något jag intressar mig av, men jag försöker få in skiten... gaaah.
imorgon är det skola som vanligt, sen ska jag färga håret och tillsist blir det boxning med stina och sarisen. underbart!
godnattis
/felicia

dansadansadansa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: