Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

myskväll

Kategori: +++

skoldagen gick fort, det var bra det eftersom alla var sjukt trötta efter stockholms resan. efter skolan tog jag, maja och sarah en snabb tripp på stan. jag köpte en blus från h&m. en som jag kollat in ett tag nu. hihi. igår fick jag med mig ett par saker också ifrån sthlm, två par tights, trosor & poncho. nu senare på kvällen har jag myst med sarah och majsen också. vi har kikat på tv, snackat och spelat spel. hade som vanligt mysigt och kul med de där två brudarna ♥
ska bli underbart skönt med fredag. kvällen spenderas i valla med en stor del av klassen. ska bli jätte kul! första klassfesten nu inför studenten. vi laddar redan nu!
sov så gott, godnattis på er :)
/felicia

visar en gammal bild på mig och bästakusin ♥

jag verkar lite mer allvarlig med denna dans, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: