Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 24 oktober

Kategori: +++

helgen har varit mycketmycket bra! i fredags tog jag tåget upp till sthlm. pappa, jag, elin, erik och annakarin åt en god middag på o´learys i liljeholmen och hade en toppen kväll. tidigt lördag morgon för att vara exakt 7.30 begav vi oss till skåne. 15.00 var det matchstart och jag måste säga att båda lagen var sämst. men hammarby hade turen på sin sida. de gjorde mål när det var ynka 30 sekunder kvar, vilken lycka! alla vart helt galna och stormade planen, hoppade, sjöng osv! underbar känsla..
kom hem till katrineholm igår runt 3, då drog jag och jobbade på friskhuset ganska så omgående. efter jobbet tog jag, stina och julia en frisk långpromenad.
resten av kvällen pluggade jag och sen sov jag. nu sitter jag i skolan och jobbar för fullt. efter skolan ska jag fixa så jag någon gång får ett ID-kort. det är ju enbart en vecka och en dag tills jag fyller 18 år och jag tänker inte glida in på krogen med mitt fula pass.. haha.
men ha en bra dag!
/felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här: