Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 10 oktober

Kategori: +++

måste börja med det här inlägget och säga att molly i idol är helt j*vla otrolig, satan i gatan så bra hon är!
lyssna bara på det här..



tillbaka till helgen, klassfesten i fredags var kanon mysig och rolig! längtar till nästa klassfest. stefan var så snäll och hämtade oss i valla och jag sov sedan hos maja. lördagen började med att vi tog en tripp på stan.. kvällen spenderade först hemma hos emma, födelsedags middag och firande! vi fortsatte kvällen med att ta en taxi till freddie. jag och sarah gick iväg en sväng för att skaka lite rumpa. sedan gick vi upp till freddie igen. kvällen avslutades på tok för sent och söndagen fick betala för det. skulle jobbat men inga barn kom så fick åka hem direkt igen. jag låg i soffan hela dagen istället. det behövde jag kan jag säga. skoldagen har börjat bra, har bara 1 lektion kvar sen ska jag nog iväg och övningsköra med mamsen och senare ska jag och familjen fira min lilla viggo! vid 8 blir det innebandy träning. nu börjar min lektion!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: