Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

kesellakesella

Kategori: +++

räddaren i nöden ikväll blev kesella med lite hallon och jordgubbar. höll på att bli samma slut som igår igen men nu efter lite kesella och bär känns det som om jag kommer att få behålla de jag ätit idag.
tog en långpromenad förut idag runt djulö i det friska vädret. skönt att få rensa lite tankar! när jag kom tillbaka övningskörde jag och mamma. det gick hyffsat bra! men det är en lång väg till körkortet.. som jag längtar!
imorgon klockan 10.30 kör jag ett mage/rygg pass på friskhuset och innan det blir det lite konditionsträning. skönt!
runt kvart i 12 hämtar mamma mig för då är det dags för kennelpromenad med alla våra valpar. ska bli kul att få se hur alla hundar ser ut när de flesta är vuxna nu :)
just nu sitter jag och kikar på idol, måste säga att alla var mycket sämre idag än vanligt... ska det vara så svårt att sjunga på svenska!? haha..
hoppas att alla har en bra fredagskväll.
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: