Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 14 oktober

Kategori: +++

min mage var inte så välkomnade för det här herbalife... spydde en hel del igår och mådde dåligt hela natten. meeen, jag ger inte upp för det. har nyss fått i mig en shake,protein pulver och de 3 tabletterna man äter. tuggar tuggummi som en tok och försöker tänka att det är svingott det där! igår förlorade jag nästan allt jag åt så idag måste jag behålla det. stannade hemma idag, fick inte så mycket sömn och ärligt så har jag fortfarande ont i magen. men som sagt, vill man vara fin får man lida pin. tänkte ta en frisk promenad lite senare med aniston, zelinn har ju massa bebisar i magen så hon får stanna hemma och bara äta massa mat. haha! senare ska jag försöka städa rummet och dammsuga gästrummen åt mamma.
ikväll får jag nog ligga hemma och bara ta det lugnt.. vill helst ta det lugnt någon annanstans men det verkar som om mina vänner ska ut och partaja eller något liknande. peter ska ha killmiddag här hemma så jag vill helst inte vara i vägen liksom.. hoppas att någon av mina vänner stannar hemma och vill mysa med mig. men om jag känner dom rätt.. så kittlar det i fingrarna efter party. men men, ha en fin fredag! solen lyser ju iallafall även fast det är massahimla vinter ute...
/felicia


längtar tillbaka till värmen så fruktansvärt mycket, världens bästa vecka ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: