Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 24 november

Kategori: +++

i tisdags kväll var vi bjudna över till maja för en födelsedagsmiddag, middagen var god som tusan och senare knackar det på dörren och in kliver en kock som skulle laga efterrätten till oss, snygg som tusan så alla vi blev som små tonårsflickor på nytt. haha. igår var det distansdag som vanligt och jag startade dagen med ett tungt bodypump pass. det gick kanon. drog hem och lagade ihop lite lunch och sedan efter ett tag var det bara att åka tillbaka till gymmet, jobb stod på schemat först och sedan ett grymt jobbigt step pass! just nu sitter jag i skolan och har engelska, läraren har betyg snack med alla så vi vet inför nationella imorgon. ikväll ska jag vara valpvakt, men jag ska smita iväg en stund för att köra ett tungt boxningspass med sarisen. sen senare kommer carro, hennes mamma och charlie och tittar på valparna. mina små hjärtan, världens finaste bebisar. ni anar inte, dom är så sjukt fina. INGEN får köpa dom. haha. jag vill ha dom alla. tyvärr framtida ägare, ni får dom inte! hihih.

jag och "gråa tjejen"♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kände du någon skillnad efter att ha kört den där dieten och börjat träna? :) gick du ner mycket i vikt?

    2011-11-28 | 16:38:57
  • felicia-svar till anonym säger:

    jag har tränat under hela tiden även fast jag körde dieten, men klart så går man ner i vikt snabbare med Herbalife. Men nu när jag äter mat alla måltider och tränar går jag absolut ner i vikt också. Jag hann bara köra med Herbalife 2 och en halv vecka, sen blev jag väldigt sjuk. men ja absolut så gick jag ner mycket. ungefär 5 kg på de veckorna.

    2011-11-29 | 10:40:57

Kommentera inlägget här: