Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 10 november

Kategori: +++

imorse 08.00 var jag hos tandläkaren för ungefär 8 gången med min trasiga tand! ett tips, ta inte sönder era tänder. idag gjorde det ont och var obehagligt. nu är det bara en gång till kvar, faaast jag trodde idag var sista gången men icke det! kul. haha. valparna mår bra, envisa och livliga! kan bara tänka mig hur mycket dom kommer "tjafsa"och bitas när de är några veckor, haha. men det stör en inte, inte när de ser ut som dom gör! sötaste valparna som finna såklart. ska försöka ta så mycket bilder som möjligt med min nya kamera på dom så ni får se :) så ni kan se att dom blir bara sötare och sötare. nu är jag påväg till skolan, sjukt pepp! eller... skulle hellre stanna hemma och sova ut. eftersom vi inte fick sova ut igår! menmen. ha en bra dag!

snuttipluttisar

 

Kommentarer

  • Christel säger:

    Såååå söta!

    2011-11-10 | 11:27:20

Kommentera inlägget här: