Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

ORKAR INTE

Kategori: +++

jag har varit och är magsjuk. hemskaste man kan vara enligt mig. natten till igår och igår var värst. idag verkar det vara lite lugnare, har inte än så länge börjat må illa. men iofs så har jag inte ätit något på en massa timmar.. eller jo 2 knäckemackor. man vågar ju inte, haha. för man vill ju inte spy.. usch och blä så hemskt det är! jag hostar, har feber och är dunder förkyld också. GOTTA LOVE LIFE. haha.. jag vill bli frisk så jag kan träna massor och fortsätta sträva efter att gå ner i vikt. nu har jag inte kunnat tränat ordentligt på 4 veckor eftersom min hosta aldrig vill försvinna. och så kom det här nu också, men kanske är ett avslut på det hela liksom. hoppashoppas. jo annars då? jotack jag mår bra annars, ska väl egentligen inte klaga över att vara lite sjuk. finns de människor som har det mycket värre. men jag är så trött på mitt immunförsvar, jag som trodde det skulle bli bättre nu när jag äter bra mat,tränar och inte äter sånt skit man inte ska äta. men nej! den stora lyckan får jag ej möta. jag har nationella imorgon...och jag smittar fortfarande imorgon, och som dom sagt till andra så får dom göra andra delarna nästa år. jag tänker inte vänta så länge, aldrig. men jag vet inte hur jag ska göra :( måste ringa min lärare och lösa det hela.. nu ska jag slå på någon schysst film, om ni är riktigt gulliga kan ni få slänga in en kommentar om bra filmer! då skulle jag bli glad :) hihi.
ha det göttttt!

ungefär så jag känner just nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: