Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

det här är mitt liv

Kategori: +++

jag har verkligen haft världens bästa dagar efter mina födelsedag, jag har levt mitt liv som man ska som 18 åring! mitt firande uppe i sthlm i lördags var jätte lyckat, alla verkade ha det lika trevligt som jag. jag fick finafina presenter som jag tackar så hjärtligt för! ♥ senare under kvällen drog vi ungdomar in till stan och festade natten lång. söndagen var inte lika rolig, efter knappt 3 timmar sömn var det bara att pallra sig upp och åka iväg till haninge för att städa lokalen. som gick galant! sabina, jag och alexandra åkte sen hem igen till pappa för att vila lite, men alla stensomnade. alexandra hade dragit iväg när vi sovit och sagt hejdå, men det mindes vi inte. haha. den här veckan har jag varit så trööööttt, även fast jag har haft sovmorgon varje morgon. har inte riktigt kommit ikapp än, men det kommer! för till helgen ska jag vara sjukt pepp igen. jag är redan nu sjukt pepp iofs också. jag och sarah ska upp och rocka sthlm den här gången, ooch aaack så kul vi ska ha! ser fram emot det till tusen. svenska nationella imorgon, så det är faktiskt dags att sova nu! och för er som läser min blogg och undrar om mina valpar så mår dom hur bra som helst, dom är tjocka och sjukt söta. har massa mer bilder som jag tänkte visa när min kamera vill sammarbeta med mina dator igen. sen även bilder från mitt firande i sthlm. ha det fint..
/felicia

(en bild från en kväll för ett par veckor sen)
min rödluvan outfit som aldrig riktigt kom till användning under den kvällen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: