Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 24 maj

Kategori: +++

hemma idag igen från skolan... jag är inte på topp, kan jag ju säga. hostar så det känns som om jag ska hosta upp hela magen, förkyld som tusan, huvudvärk, kallsvettningar och allt det där som hör till. hoppashoppashoppas jag hinner bli frisk innan helgen. jag vill hinna träffa mina girls innan jag drar till sthlm på fredag efter skolan. har en riktigt jobbhelg framför mig fredag, lördag och söndag kommer spenderas på s/s stockholm som nu är lagad! jag ska göra min första middagskryssning på fredag, gissa om jag är nervös!? helt sjukt.. haha! vill inte tappa maten i golvet.. hehe. hörde rykten om en släktgrillning på lördag kväll efter jobbet! skulle inte vara helt fel (: nu kurrar min mage, undra vad det blir för mat idag! hihi. jag är så glad att jag inte har några halsmandlar för om jag hade haft det skulle jag absolut inte kunnat ätit. men nu är det inget som stoppar i halsen!
tänkte jag skulle lägga in lite bilder som jag tagit med iphonen lite senare, bilderna kommer inte ha världens bästa kvalité så det behöver ni inte tänka påååå :)
/felicia

här får ni se en sjukis felicia!

Kommentarer

  • Bea säger:

    Haha <3 neejdåå. Mkt nu ba. Hittade mina raybans precis så nu hoppar vi av glädje istället! Wiho-o-o-oooo!

    2011-05-24 | 16:17:39
    Bloggadress: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: