Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 15 maj

Kategori: +++

2 arbetsdagar på waxholm 3 är nu avklarade, har äntligen lärt mig kassasystemet. svårt att lära sig sånt där men övning ger färdighet. jag har även träffat på lite fler arbetskamrater. riktigt roliga människor det där. det gillar vi :)
ägarna av båten har satt en liten skylt på väggen när man kommer på båten där det står, endast alkoholhaltiga drycker får förtäras på denna båt. haha älskar inställningen! fast man kan dricka annat också, så ni vet om ni nu tänkt komma på en alltför trevlig båttur i stockholms skärgård. jag kan faktiskt rekommendera att prova på s/s stockhom eller wawholm 3, maten är otrolig och personalen är ganska så bra den också. kockarna vi har dom är nog dom bästa man kan ha! innan vi släpper på gästerna så äter vi själva mat som kockarna lagat och det är grönsaker och grejer men till och med jag äter då! jag som är världens kräsnaste när det gäller mat.. haha. men dom lagar till det så det blir kanoners! nästa helg är jag ledig men helgen efter det kör jag på igen fre,lör och sön den helgen! sen jävlar ska allt sitta inför sommaren har jag bestämt. för stunden sitter jag på tåget som är påväg tillbaka hem till katrineholm. skönt att komma hem efter en hel helg borta. ska sova massor så jag kanske är någelunda pigg imorgon i skolan. men nu ska jag fortsätta titta på filmen och så är vi nog snart framme!
/felicia

bild från götet med mina två babes!

Kommentarer

  • Bea säger:

    Hihi :D kul att det går braaa! Duktig tjej

    2011-05-16 | 08:28:21
    Bloggadress: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: