Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 9 maj

Kategori: +++

imorse klarade jag inte av att gå på mina två första lektioner, tabletterna för allergireaktionen hade tagit över. shit så jag kände mig helt borta. men klev upp vid 12 och gick på mina två andra lektioner. efter skolan gick jag med maja hem och käkade lite mat. sen tog vi med oss vovvarna och mötte upp lite girls i sjukhusparken idag igen. grymt fint väder. jag,zelinn och emma traskade hem mot vårat håll och dom andra åt deras vid 8 tiden. hoppade direkt upp i soffan och tittade på bajen som mötte bp... usch och fy och blä så dåliga dom var idag hammarby! menmen.. förlust med 1-0. men fortfarande bäst, och kommer alltid att vara ♥
nu har jag tänkt att nanna kudden och göra mig redo för en dag imorgon! lika fint väder ska det bli, hur bra som helst ju :)
godnatttis people!
/felicia

min finaste som betyder allt för mig, aldrig ska du få lämna mig ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: