Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

kompis det går inte bra för mig

Kategori: +++

jag har fått feta utslagen i facet, min feber stiger, jag svettas som jag vet inte vad och jag fick fel bok av min lärare till en läxa som jag tänkte göra klart. irriterande... här ligger jag med nästan inga kläder, en kall blöt handduk i pannan och fönstret öppet och ändå svettas jag som en gris. i barcelona är några av girlsen och lever loppan. det är fan inte alltid rättvist det här med livet. och maja har fastnat för ett nytt smeknamn på mig, fello? vad är det för skit då..  jaja. bara att hålla tummarna för att bli frisk, ser inte ljust ut för morgondagen. men för en gång skull känner jag ingen panik över skolan, känns inte som om jag missar så värst mycket tack vare att vi är så nära slutet av andra året nu :) vet inte om det blir några bilder ikväll!
vi får helt enkelt se.
puss&kram på er!
/felicia

take me back to cyprus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: