Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 27 maj

Kategori: +++

det är 9 månader idag sen du försvann per, du är så saknad av så många ♥

sitter just nu på tåget till sthlm! ska hoppa av i flemmingsberg och bli hämtad av pappa. sen ska vi hem och lämna lite saker och så. zelinn ska få gå på en liten promenad, sen ska jag skynda mig till jobbet. 17.00 börjar jag! hoppas jag hinner.. men det borde jag göra! är superduper nervös över kvällens middagskryssning..  men gästerna är bara på båten 3 timmar så det ska jag nog fixa! har ju iallafall övat på att hålla tallrikar nu..haha inte mer än 3 tänker jag ta idag iallafall! vill verkligen inte tappa något.. haha. slutar runt 24.00 inatt så sen ska jag bara sova. klockan 10 imorgon ska jag vara på jobbet igen så :) kul att det regnar.. bara det inte blir storm!! haha. ha en fortsatt trevlig dag mina fina läsare!
sometimes it hurts instead..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: