Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 3 mars

Kategori: +++

humöret kan verkligen pendla upp och ner dag för dag..

idag är det en lite bättre dag, hade bara 2 lektioner i skolan och ikväll bär det av till eskilstuna för match mot standard. galna innebandy spelare är vad dom är, bara slår med klubban och tacklas hit och dit. meeeen..vi blir likadana när vi möter dom tror jag, eller i närheten iallafall, haha. jag och lina ska för en gång skull spela ihop! möta oss som backpar är nog inte kul. vi är inte så försiktiga, men vad gör det om 100 år!? :) vinst ska det bli iallafall. blir hämtad om 2 timmar och innan det måste jag hinna packa, ut med hundarna en sväng och sen äta mat! imorgon börjar jag 11:15, men klockan 9 imorgon bitti ska jag och maja ut på en morgonpromenad!
ha en bra dag people :)
/felicia

vi snackar innebandy, innebandy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: