Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 14 mars

Kategori: +++

imorse vaknade jag med illamående och huvudvärk, så jag stannade hemma. huvudvärken har inte blivit bättre än, jag har alltid huvudvärk som gör så ont att man inte ens vill titta. jag tror jag ska kolla upp det där, så det inte är något fel på mitt huvud! ska snart lägga mig och titta på s.w.a.t. fireflight den verkar grym :)
igår efter mitt blogginlägg drog jag och sabina till coffee och käkade lite sallad och fikade lite. efter det gick jag med henne till hennes buss och hon lämnade mig för den här gången! hade två underbara dagar med henne, som alltid. måste göras oftare, eller huuuur!? jag promenerade hem till rickard, vi spelade kort och lite senare kom emil. vi satt mest och tittade på tv och snackade om allt möjligt. när det var solsidan dags kom bea och oskar också! när det var slut följde jag med bea till hälsogymmet för hon skulle städa, sen åkte jag hem och sov! mycket trevlig dag faktiskt. men jag klippte inte rickard, tur för han kan jag säga :) hihi. nej nu ska jag försöka äta lite frukost och sen bara ligga och försöka må bättre hela dagen..
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: