Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 5 mars

Kategori: +++

idag ska min kära mamma som fyller 40 år den 16 mars ha öppethus, så hela huset kommer vara fullt med massa vänner och släktingar från alla håll och kanter! mycket trevligt ska det bli :) jag har hjälpt med lite saker hela morgonen och snart ska jag fixa till mig. klockan 15 öppnas dörren och sen fortsätter det nog hela kvällen och kanske även natten?! vem vet. jag ska vara snäll som tusan och låna ut mitt rum till brian och anette som kommer hela vägen från danmark för att fira mami. så städat som det är just nu har det nog aldrig varit, haha. det är såhär det ska se ut men jag orkar inte städa och kläder ska ligga lite överallt, det hör till liksom.
gårkvällen spenderades med bea hemma hos henne, vi spelade yatzy, titta på tv, kollade på inspelningar på datan med hennes syster och bara hade det allmänt mysigt. alltid lika kul och vara med bealeabus. du är grym, men det vet du redan! nu ska jag ta och hoppa in i duschen!
/felicia

snyggg du är! nu börjar du bli gammal du med, hihihi. jag älskar dig!♥

Kommentarer

  • 39 åringen......... säger:

    GAMMAL!?! Kan knappt ens stava till det......

    2011-03-06 | 18:45:36
  • 39 åringen......... säger:

    GAMMAL!?! Kan knappt ens stava till det......

    2011-03-06 | 18:46:07
  • 39 åringen säger:

    Gammal?!....kan jag knappt ens stava till ;)

    Älskar dig också, som du vet <3

    Tack för all hjälp i lördags!

    2011-03-07 | 11:02:44

Kommentera inlägget här: