Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 26 mars

Kategori: +++

zelinn och jag ligger fortfarande och drar oss! hon är världens mysigaste hund när hon är ensam utan dom andra 3 hundarna! då ignorerar hon bara alla typ.. haha. jag ska bara slänga i mig lite russin sen ut på en powerwalk med zelinn. sen bllir det GI-brakfrukosten. ja, jag har börjat med det istället.. haha, men den här gången ska jag inte säga att jag lovar att jag kommer klara det för inget annat har jag klarat typ. utom när jag gick i 6an och höll på med något skit i ett halvår. får försöka hitta den där viljan igen inom mig. hihi. senare idag ska jag möta upp alexandra och sen senare ikväll möter vi upp kim! får se hur kvällen slutar.
/felicia

min babe som var hos mig i veckan! lyckalyckalycka♥

Kommentarer

  • sabina säger:

    haha blekfisen :( <3<3

    2011-03-26 | 12:02:11

Kommentera inlägget här: