Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 16 juni

Kategori: +++

så då var den andra dagen avklarad! det flyter på, så nu hoppas jag att dagarna kommer gå fort. idag jobbade jag på waxholm lll mellan 10-18.30. det var ett företag som hade personalfest, så det var ganska kul! det var räkbuffé så det var inte dåligt hungrig man blev.. haha. jag som alltid är hungrig har tappat hungern helt tack vare det här jobbet. man äter innan man går till jobbet runt 8 halv 9 sen äter man inte förens tidigast 5-6 igen. och då har hungern gått över. haha. och då känns det som om man kan skippa äta. men nu äter jag iallafall lite gurka och dipp. hihi. idag berättade chefen varför vi ska jobba mellan 8-23 på lördag.. vi ska tydligen vara med i en teater med båten. haha. och vi personal ska vara med! förr i tiden var det tydligen något krig på blidö som ligger långt bort. man fick inte lägga till vid deras kajer på blidö så då började båtfolket och öfolket kriga. och det här ska vi återspela.. hahaha! vi ska använda oss av konstiga ord och massa skit. haha, jag skrattar bara av att tänka på det. jag kan inte spela teater, jag kommer bara skratta hela tiden. lyckat val att sätta mig på det arbetspasset :) men det kommer säkert bli kul tror jag! roligare än en vanlig dag iallafall. nej nu ska jag titta på vampire daires och sen sova. jobb imorgon. nattinatti♥
/felicia

kom och skåla med mig istället vänner! hihi. ♥

Kommentarer

  • kusin vitamin säger:

    Om du någonsin skulle få någon tid över får du gääärna höra av dig ! jag är liksom ledig hela sommaren ! hiihi puss på diiiig kussiiiin :) <3

    2011-06-16 | 23:24:50
    Bloggadress: http://ecosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: