Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 27 juni

Kategori: +++

nu har det gått ett par dagar sen jag skrev! jag har hunnit med att slagit i handleden super hårt i en järnstång på jobbet på midsommar kvällen/natten. fick spendera natten på södersjukhuset med alla slagskämpar. det var ju sådär. har den här gången inte brutet den, men ont gör det kan jag säga! är ledig en vecka framåt tack vare den dumma handleden. men det börjar bli lite bättre iallafall. och glad är jag för det. jag har spenderat resten av helgen med kimsan och alexis. varit mycket mysigt. idag ska vi till söderstadion och heja fram bajen, grymt. ska nog sätta oss på något uteservering innan och mysa också. nej nu ska jag och kim kila till liljeholmen lite fort.
pussis
/felicia

dennis har ju tagit studenten också! grattttiiis min käre vän som är som min bror!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: