Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 20 juni

Kategori: +++

kom nyss hem från personalfesten, vi åt god mat och hade det trevligt. sedan följde jag med arbetskamraterna till en krog men sedan tog jag mina 17 år och åkte hem. dom skulle gå till en annan med stenhård 20 eller 23 årsgräns så då var det lika bra att bara åka hem. det är vissa dagar jag önskar lite mer än andra att jag inte är så liten som jag är. men alla måste vi vara 17 också ;D men tur att jag har vänner som är yngre och jämngamla! jag skulle ju tagit tåget ner nu på kvällen men det kändes så ovärt. eftersom jag skulle komma fram så sent och skulle ändå inte träffa någon ikväll. så jag och zelinn tar och åker ner imorgon en sväng istället. sen tillbaka på kvällen! nej nu ska jag sova. en dag imorgon också!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: