Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 6 januari

Kategori: +++

kvällen hos danijela var mycket rolig, vi dansade, fick god mat och tårta och helt enkelt firade henne på bästa möjliga sätt! jag, maja och julia sov hos julia den kvällen. vaknade runt 11 och låg kvar i sängen till 2 ungefär, julias urgulliga syster kom med frukost på sängen till oss! haha. jag tog bussen hem och packade lite saker för att senare åka till friskhuset för introduktion. så nu är jag fit for fight att börja träna som faan, haha. som jag har längtat! efter det åkte jag, julia och maja ut till våra twins för att äta god mat,basta, slänga oss i snön, mysa massor i soffan och prata om allt. idag tog vi bussen ut vid 10.35 till julita för att åka scoter och fyrhjuling! det var hur kul som helst. vi gick sen och åt på julitas enda lilla pizzeria. vi slutade kvällen med att softa i felixs jacuzzi i ett par timmar.. nu är jag hemma och är superduper trött.. imorgon klockan 10.00 ska jag befinna mig i hallen för att träna tjejerna och sen vid 12.00 på friskhuset för att träna med maja och stina! nu ska jag fixa lite med tvätt och sen sova som fan.. haha!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: