Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 26 januari

Kategori: +++

gick till skolan imorse, med huvudvärken! men jag tänkte som jag brukar säga.. vad gör det om 100 år? lite huvudvärk kan man leva med iallafall. eller lite huvudvärk kan man inte kalla det men ändå. jag klarade dagen som bestod av 3 lektioner, så inte så ansträngade. efter skolan gick jag och maja till henne och sen dess har vi umgåtts. vi har solat, hyrt film, varit lite tokiga, varit en sväng förbi mig och sen tittat på film.. den var läskig som tusan, tyckte jag iallafall.. men jag är en mes när det kommer till sånt, hehehe. vi har ytterligare en film att titta på sen blir det sovdags för bajkmajk och mig. vi har en liten sovmorgon imorgon till 9:15, det är alltid något!
godnattis people♥
/felicia

julia har så snyggt stylat till maja med en blåtira! flickan ser farlig ut..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: