Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 10 januari

Kategori: +++


sådär ser jag ut just nu trött, osminkad, pyjamas och redan trött på skolan.. men jag och majabajapajalaja insåg nyss att historia uppsatsen skulle vara inskickad nästa vecka, tack och lov. den skulle innehålla 6 jävla sidor och jag har inte ens skrivit 1 sida. haha.. jag är klar med samhällsuppsatsen, men tror att jag måste visa den för läraren och fråga om jag kanske kan göra den lite bättre imorgon på lektionen. den känns lite för dålig faktiskt! jag tänkte att jag skulle skriva vidare på historian så jag inte står där i sista sekund och får göra allt i panik och så blir den värdelös. ikväll är det innebandy träning, jippiii! sen ingen träning på onsdag men match på fredag, jihoo. kul att vi har match i södertälje 20.45 på en fredagkväll.. hemma runt 12 halv 1 typ. och där var den fredagskvällen borta. tur att jag älskar innebandy så mycket så att jag kan faktiskt offra en fredag, hihi. nej nuu ska jag ge mig på historian! have a nice daaaay people.
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: