Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i would catch a grenade for you

Kategori: +++

sitter i sängen och har en majabaja breve mig! vi har pluggat hela eftermiddagen, jag har äntligen blivit klar! stolt över mig själv. och jag har inte lika ont i benet idag, jag kan t.o.m gå nästan helt normalt. sen får jag mina smärtattacker ibland, men det är inte hela tiden iallafall! framgång liksom :)
maja skrev i sin blogg att det inte skulle vara kul att vara hos mig så jag ska ignorera henne hela kvällen, dumma hon! hon kan ha menat att det inte skulle vara att plugga men hon är dum! och jag är förövrigt väldigt mogen, tacktack. har tänkt att följa med damen hem sen, hon är nämligen själv hemma och jag tänker iallafall vara snäll mot henne och göra henne sällskap! hihi.
ha en bra kväll, snart ska vi äta tokbra mat och det klingar fint..
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: