Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Kategori: +++

för mig är mål,drömmar och önskningar lite olika saker. men mina mål i det här livet är att hålla mig sund livet ut genom att träna, äta sunt osv. att komma iväg till USA och att bli polis. helt enkelt leva livet och inte göra något jag själv inte mår bra av. finns nog många fler mål jag har men det här är en del av dom. mina drömmar är att alltid må bra, vara lycklig, hitta en underbar man som man älskar livet ut och få underbara barn. tjäna massa pengar så man kan göra vad man vill. då måste jag nog vinna på lotto eller nåt. att alla mina nära och kära ska må bra och leva ett bra liv. mina önskningar är en blandning av dom här tillsammans. jag önskar att allt det här kommer hända. tror det får räcka såhär!



något som gör mig lycklig!♥

Kommentarer

  • Björnen säger:

    Det kommer hända :)du kommer bli en super bra polis/och mamma när det blir dags! :) /Thunstrom=)

    2012-03-22 | 01:41:11
  • björnen säger:

    Det kommer hända :)du kommer bli en super bra polis/och mamma när det blir dags! :) /Thunstrom=)

    2012-03-22 | 01:43:10

Kommentera inlägget här: