Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 6 februari

Kategori: +++

helgen har flygit förbi snabbare än någonsin! igår spelade jag match, vi vann med 3-4. en viktigt vinst för att fixa kvalplatsen upp till 2an igen. idag jobbade jag till 4, maja och emma kom och överraskade mig på jobbet. vi käkade lite mat och senare kom bea. vi drog och solade sen mötte vi de andra flickorna en stund. nu ikväll har jag och bea bara slappat framför tvn och pratat massor. sa det till henne ikväll, att det var sjukt länge sen jag bara hade en hel hemmakväll, och gud så skönt det var! imorgon som faktiskt blir idag, ska jag plugga.. måste bli klar med hemtentan som ska in imorgon 23.59! men det hoppas jag går bra. nu ska jag sova! är grymt trött och imorgon kan jag sova hur länge jag vill. tack och lov :)
så godnatt alla fina och mindre fina människor! hihi.
/felicia

aldrig vill jag bli av med dig, min underbara vän! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: