Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 9 februari

Kategori: +++

jag har så ont i huvudet, jag måste verkligen ha något fel på mitt huvud på riktigt. jag har alltid huvudvärk,  ibland så ont så jag inte ens kan ha öppna ögon. och ibland som om jag får strålningar i huvudet. men får hoppas att jag bara har det för stress och sånt. går väl och spänner mig för mycket. ligger i soffan och kikar på scrubs. har försökt sova lite men det gick inte så bra! skulle egentligen tränat med maja innan min egen innebandy träning men hon mådde inge bra och jag har för ont i huvudet så jag ska bara pallra mig till min innebandy träning. skolan flyter på. snart helg, längtar efter att så sova.. har nog aldrig längtat så mycket efter mycket sömn. helgen tror jag blir bra, eller rättare sagt den kommer bli bra! nu ska jag vila huvudet på kudden.
/felicia

haha, musikvideooo

Kommentarer

  • mjau säger:

    haha snyggaaaaa

    2011-02-09 | 19:41:42
  • sabina säger:

    hahaha. fyfan va snyggt då!

    2011-02-10 | 16:12:59

Kommentera inlägget här: