Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 23 februari

Kategori: +++

idag har jag jobbat, det gick riktigt bra faktiskt. vi tävlade om vem som kunde sälja mest av våran nyhet bacon cheese. jag kom tvåa, det suger. jag ville vinna men mina kunder ville inte riktigt sammarbeta med mig. efter jobbet följde jocke med mig på stan en liten stund, sen mötte jag upp min mamma. vi köpte lite presenter och sen åkte vi hem till bella och anna. vi fikade och hade det mysigt. nu ligger jag i min säng och ska när som helst byta om till träningskläder. träning som står på schemat ikväll, men ska ta det lugnt så jag inte får värre hosta och ondare i halsen. har även läst här på internet att min andra halva på innebandyplan ska träna ikväll.. hoppas du är tillbaka för gott nu! jag kan inte spela utan dig linapinafina. 
ha en trevlig kväll alla ni där ute!♥
cypern 2010 ♥
jag vill utomlands!

Kommentarer

  • lina säger:

    söt du är vännen, klarar mig ju inte utan dig på planen heller :)

    2011-02-23 | 22:37:48
    Bloggadress: http://linaasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: