Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 28 februari

Kategori: +++

måndag idag och skolan är igång igen.. usch och fyy och blää. men som tur så fick vi sovmorgon idag till 9:45, det är ett litet plus i kanten iallafall. jag har huvudvärk.. men vad gör det om 100 år? så jag tänker ta mig en ipren och sen dra mig till skolan! jag har än en gång startat ett 10 veckors villkor för mig själv där jag inte får äta och dricka vissa saker på 10 veckor, eller rättare sagt allt som inte är bra är inte godkännt. till och med alkohol har jag tagit med! så 10 veckor ska jag inte dricka en droppe alkohol. det kommer faktiskt gå utmärkt för jag har massa viktiga matcher och sånt kvar så det gäller att hålla fokus i träningen nu. om jag har räknat rätt så ska det vara slut den 2 maj, och jag hoppas att jag finner någon väg att jag verkligen håller det här nu! sen kanske efter 10 veckor vill jag köra ytterliggare 10 veckor typ. hoppashoppas. gäller att vinna över sig själv vissa stunder. för jag behöver det här för mig själv. så jag kan trivas mer och må bättre :)
men nu ska jag kila ner och sen gå mot bussen.
ha en fin dag alla niii ♥
/felicia
finast i världen ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: