Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 21 februari

Kategori: +++

lovet har startat och jag har spenderat min första lovdag på mcdonalds.. jag jobbade mellan 10-17, sisådär skönt. menmen, vad gör man inte för att få lite pengar? jag vill ju som sagt till alanya i sommar eller inte bara vill jag ska dit. och pengar växer inte på träd. jag stod i driven och tog emot beställningar och ibland igenom luren hör man sin egen röst. hihi, det var kul. då hör jag verkligen hur mycket ljusare och annorlunda min röst har blivit. men det är kul att verkligen alla har vant sig nu med den röst jag har nu! efter operationen fick jag höra ett antal veckor efter att min röst hade blivit kvinnligare, haha. det är väl positivt? efter jobbet åkte jag buss hem, hade tänkt gå men man får ju ont i lungorna av att bara andas i detta kalla väder.. jag åt lite mat hemma sen begav jag mig till bea en stund. mycklee trevligt. nu ligger jag hemma och ska bara slappa i min säng framför en himla massa avsnitt av sons of anarchy! imorgon ska jag och viggo hitta på något, men jag vet inte riktigt hur man underhåller en 6 årigpojke? när vi gick på bio somna han, och när vi spelar spel så lurar han bara mig med massa fuskregler.. iofs har han kul när jag går på hans regler! men jag tror jag ska ta med honom till duve för en liten bowlingmatch, ska kolla om några av mina vänner kanske vill hänga med! (maja, cattis och bea känn er träffade av detta så ni vet). det blir nog en bra dag, han är allt bra den där lilla grabben!
men nu är det sons of anarchy dags.
/felicia

♥saknar mina stockholms brudar!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: