Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 19 februari

Kategori: +++

sitter på min byrå i mitt rum och väntar på att bea ska bli klar hemma så vi kan gå ut och gå med hundarna på en promenad. igår efter jobbet åkte jag hem och så kom bea snarast efter och gjorde mig sällskap. vi tittade på film och bara tog det lugnt hela kvällen. inatt runt 4 ringde hennes pojkvän från sälen och dom kunde aldrig sluta prata i telefon. ville bara slå en kudde i hennes ansikte men jag var snäll och inte gjorde det, hihi. imorse vaknade vi runt 10, vi hämtade lite frukost och sen kollade vi vidare på filmen vi inte orka kolla klart på igår natt. klockan 16 är det dags för bio- trassel!, haha. vi och alla småbarn kommer det förmodligen vara, men det är mysig. och sen får vi se vart kvällen för oss. tror jag ska sova hos bezlon ikväll och imorgon ska jag träffa adam iallafall en liten stund innan han åker tillbaka till sthlm. nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, alltså ingenting! hi.
ha en grym dag mina bloggläsare!
/felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här: