Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 8 december

Kategori: +++

de senaste dagarna har varit otroligt bra! i tisdags följde jag och maja med som sällskap till västerås till stina och jullan. det var en upplevelse, vi upptäckte en ny väg man kunde åka hem på.. heheheheh. genom örebro, vi kanske åkte lite fel. det vart en hel del skratt under eftermiddagen. kvällarna har bestått av att bara ta det lugnt och försöka bli frisk. jag har också hunnit med att möblera om i mitt rum, det blev grymt bra! nu saknas det bara lite små detaljer sen är det precis som jag vill ha det. peeerfekt! idag efter skolan skulle jag egentligen följt med till linköping för att skaka rumpan med maja och sarah.. meeeen jag måste bli friskare till helgen annars kommer jag aldrig klara av att jobba.. ett 14 timmars pass på lördag och ett 7 timmarspass på söndag. så ikväll blir det vila istället, tvätta ska jag göra... hatar att tvätta...mamma som strejkar och tvättar inte min tvätt. och då blir det stora högar med tvätt för jag tycker det är så otroligt tråkigt och jobbigt. men jag måste ha lite rena kläder till helgen, kan vara bra!
vi har projekt veckor i skolan, fett skönt är det. men iofs har jag massa uppgifter som måste göras ändå så ska försöka bli av med någon ikväll också. jag är redan klar med julklappsköpet, otroligt skönt. haha, jag hade iofs bara 3 personer att köpa till. men nu ska jag skriva lite på mitt och majas projektarbete. ha det fiint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: