Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 9 december

Kategori: +++

sitter i skolan med maja och jobbar på vårt projektarbete. det går sakta men säkert framåt! vaknade upp imorse och kände att jag återigen hade blivit sämre..förkylningen och huvudet var värre än innan. men jag drog mig upp ändå och tog mig till skolan även fast skulle jag vilja ligga hemma och sova. jag ber till gudarna att jag mår lite bättre imorgon så jag klarar mina långa arbetspass. jag måste må bättre! hostan får inte vara som den är nu.. ååh, inne på 6 veckan med hostan och 2 veckan med denna eländiga förkylning. halv 6 beger jag mig upp till sthlm idag för en lugn hemma kväll med papi. imorgon klockan 09.30 ska jag befinna mig på s/s stockholm. kom och kääka julbord vettja. gottigott.
ha en perfekt helg!
här ska ni få se några vackra valpar som växer fortare än vad man någonsin kan ana.

greta ♥


geena ♥


kelly ♥


"gråa tjejen" ♥


ellie ♥


"gula tjejen" ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: