Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

what doesn´t kill you makes you stronger.

Kategori: +++

hård dag på jobbet idag, både fysiskt och psykiskt.. men nu känns det bättre. känns som om jag kommer ha kraft att klara av dessa två veckor som är kvar av sommarjobbandet. fick höra många kloka ord idag.. som jag borde tänka på mer, när det känns som om nått botten ska man verkligen tänka på det positiva i livet. det hjälper en! jag har mycket positivt i livet som jag uppskattar mer än massa. imorgon är det sista jobbdagen innan 2 lediga dagar. ska bli skönt att få lite ledigt, sola och bara vila upp mig. få bort halsondet, huvudvärken och försöka få min mage komma i balans efter att den totalt är i tredje världskriget med sig själv.. kan inte äta något utan att må illa och vilja typ nästan dö av alla kramp.
nu ska jag titta vidare på pretty little liars :)
/felicia
min barroooo♥

Kommentarer

  • Mamsen säger:

    Love you <3

    2011-08-03 | 22:33:31

Kommentera inlägget här: