Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 4 augusti

Kategori: +++

igår jobbade jag till halv 7 sen mötte jag upp pappa & anna-karin. vi drog till sjöhistoriska och njöt av takidas underbara låtar. helt sjukt så bra dom är! jag brukar inte tycka om band och sånt men takida fastnade jag för, för ungefär 4-5 år sedan. grymma var dom! europe spelade också, men det enda bra dom gjorde var carrie.. sen var det mest skit.. haha!
idag ska jag möta upp kim och så drar vi och solar! sen senare ikväll möter vi alexpalex och hittar på något. det blir bra! imorgon blir det en kusin dag! jag och elin ska hitta på lite saker :) som att sola,bada, äta god middag och gå på bio. två mysiga dagar har jag framför mig helt enkelt. det behövs för sen jobbar jag lör-ons! och sen är det bara ett par dagar kvar av denna sommar uppe  i sthlm. jag är glad att den är över, men jag har haft det bra här!
kärlek ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: