Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 30 augusti

Kategori: +++

känns helt sjukt att augusti är slut när som helst. att om 2 dagar är det endast 2 månader innan jag fyller 18. 18 hela år, jag är myndig sen! helt sjukt. men... jag vill inte bli vuxen och börja jobba och sånt, blää! tur att jag har ett antal månader kvar i skolan. men som alla sagt innan så går dom otroligt fort nu det här sista året. men jag kan ju inte säga att jag inte längtar till student veckorna börjar. typ student kryssningen som är 9 april osv.. helt sjuuukt.
men jag läser 4 kurser utöver alla mina andra kurser så det här året kommer bli ett rent helvete. men det är bara att bita ihop och kämpa som tusan.
imorgon ska jag träna innebandy för första gången på jätte länge, yeeees. som jag har längtat, men jag tror inte att damlaget består riktigt av samma spelare längre. menmen. vi har ju gått upp till div 2 igen, och vi tänker inte gå ner igen. neejneeejneej. jag har två inneboenden för tillfälligt, carro & maja. mycket trevligt. tror att sarah också sover här ikväll. greeeeaaaatnesss. nu ska jag titta klart på ett pretty little liars avsnitt :)
/felicia

känns som om photo booth kommer användas flitigt av alla katrineholms gymnasie elever nu, haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: