Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

alanyaa, fuck yääää

Kategori: +++

jag har haft världens bästa vecka i alanya med grymt sällskap! det går inte att beskriva så bra vi har haft. 50 grader varje dag och grymma barer! the doors, robin hood, gipsy bar osv... helt sjukt spårade kvällar och nätter och mornar. haha.. åååh, vad jag längtar tillbaka. vill inte vara i sverige! vi började skolan idag, sista året. jag är en student, shiet. känns så sjukt! det har gått så fort dessa år på gymnasiet. vi fick våra mac idag också.. vet inte vad jag tycker om det.. jobbigt att bära på och jag är sämst på att koncentera mig när jag har en dator i närheten. får lära mig att stänga ner den under lektionerna! jag kan inte sluta tänka på alanya, jag vill bara till the doors och robin hood ikväll. vill bara dricka goda drickar och ha sjuka kvällar. blir deprimerad att vara här i typ 15 grader.. ikväll har vi ätit taco.. var så gott. saknat det! haha. carro och maja ska spendera natten här, det är braaaa. nu ska vi sova.
/felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här: