Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 25 april

Kategori: +++

kändes fel att skriva måndag, men klockan är ju efter 12 som sagt. jag har precis blivit klar med en uppsats. ganska så bra jobbat av mig, jag har skrivit 4 sidor på ett par timmar bara och det dessutom känns om den blev väldigt bra den här gången också! jag tycker att uppsatserna nu som vi har skrivit i 2an har varit så grymt svåra. man ska fördjupa sig i så mycket konstiga saker. menmen. alla säger att 2an är värst och den är snart över så det är bara att hänga i. det har nog varit det värsta skolåret för mig någonsin. usch så dåligt det gått efter operationen, när jag blev sjuk hela tiden och för jag inte mått bra. menmen nu börjar det ordna upp sig! hoppas att allt löser sig och blir bättre i 3an. då ska jag slita som ett djur. polis ska jag bli, så är det bara. och då kan man inte dåliga betyg heller, nejnej absolut inte. iallafall har varit och firat min gammalmormor som är världens finaste människa! grattis till dina hela 90 år finaste du ♥ sen när jag kom hem till mamma i katrineholm så gick vi ut på en promenad med vovvarna och senare fick jag leta påskägg.. alla letrådar som jag hittade runt om i huset ledde till våra grannars altan.. där dom satt och åt påskmat med hela tjocka släkten.. där kommer felicia 17 år och letar efter sitt påskägg! skrattade det gjorde dom iallafall och jag skämdes. haha. nu ikväll har jag bara pluggat och sen varit förbi gastuberg en liten liten stund och träffat vänner! mycket trevligt att få lite luft också. nu ska jag sova. sova. sova. imorgon blir det körslaget men innan tror jag att mina vänner och jag ska spela lite kubb och kanske grilla? jag hoppas på det iallafall.
nattinatti på er! ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: