Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 1 april

Kategori: +++

1 april.. jag glömmer alltid bort att det är 1 april, så jag blir alltidalltid lurad. idag var det mamma som lurade mig, hon ringde och lura mig att pappa skulle ner hit och på möte så han ville träffa mig.. och jag gick på det otroligt dåliga skämtet? haha.. för det första är han jätte sjuk och för det andra borde ju han ringt mig isåfall! jaja, jag är trög! idag har jag pluggat och sen varit hos frisören. nu jävlar är jag blond.. hehe :) är taggad till tusen för ikväll. vi ska krossa turinge!!!! hihi.
tänkte visa lite bilder på mitt hår, klippte även av en bra bit så nu är det sådär halvt långt igen.. :( men det växer!
/felicia



Kommentarer

  • Bea säger:

    Kallar du det där halvlångt så heter jag Arne

    2011-04-01 | 16:26:25
    Bloggadress: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: