Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 26 september

Kategori: +++

åkte upp till sthlm i fredags, åkte direkt och hämtade min telefon hos pappa men han var inte hemma själv. sen åkte jag vidare till mina kusiner, åt mat, myste framför film och sen sov jag över. på lördagen åkte jag iväg hem till världens finaste familj i sorunda. jag, madeliene, hennes kusin och lilla syster tog en promenad bort till pers grav. det var så otroligt fint där! efter ett bra tag gick vi hem till dom igen, vi bestämde oss att åka in till stan för att käka och titta på bio. kusin elin kom även in och mötte oss inne i stan. det blev middag på pizza hut och toy story 3D, som var helt okej. men dom andra hade nog lite mer roligt åt den (; otroligt fin dag, världens starkaste familj. helt sjukt så mycket jag avundas dom. du har verkligen den bästa familj man kan ha per! ♥
jag och elin kom hem runt 12, vi satt uppe ett tag och snackade och sen sov vi. jag blev alltså kvar en extra dag, men jag får ändå inte jobba med halsen och sen ville jag spendera så mycket tid som möjligt med finaste madde!
men idag ska jag hem, vet inte riktigt när än! ha en fin dag.
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: