Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 12 september

Kategori: +++

helgen är över, den har gått så fort! hemskt fort. vill sova mer, haha. i fredags ändrade jag alla mina planer och drog till lilla flen. jag mötte ida och vi gick och åt thaimat, sen gick vi hem till henne och lämnnade alla saker osv. efter ett tag drog vi ner till sabina, där var sabina och johanna och ingen av dom visste att jag skulle komma. jag ställde mig och fönstret och skrämde skiten ur dom :) hihi. det var kul! det var så värt det att åka dit.
sov hos ida och åkte hem lördag tidig morgon, jobbade direkt och jobbade till 3. på kvällen var jag med bea,vi var hos henne och åt mat hennes family och sen kollade vi på film och softade i hennes otroligt sköna säng. jag vill sno den... så du vet beabus. åkte hem runt halv 1 och idag har jag jobbat mellan 11-20. hela dagen borta..
så blir det! jaja, skola imorgon. toppen! känner för att sova, halsen krånglar IGEN och huvudet vill bara sova typ.
hoppas er helg varit bra!
/f

du gör mig hel ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: