Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 22 september

Kategori: +++

gick till skolan idag, gick riktigt bra! mycket bättre än att sitta hemma och tråka, och det verkar som om halsen börjar bli bättre som tur är. efter skolan mötte jag och majko upp tjejerna på sultans, vi var kvar där ett bra tag. väl hemma åkte jag med mamma iväg och firade både carro och gunilla! petra kom och hämtade mig hos gunilla och vi åkte ner till träningen. vi hade möte med ordförande i klubben och han berättade att vi har en ny tränare. igen..haha.
och hazabebis ska stå i mål, hihi. det behövs, tror vi inte kommer så långt med mig i mål. men jag är iallafall reserv om det behövs. imorgon är premiär för jockes film, ska bli riktigt kul! nu ska jag nog snart gå och sova :)
/f

stort hjärta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: