Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 24 oktober

Kategori: +++

jag har haft en bra helg, skulle varit toppen utan smärta..haha. men det kommer det kommer :) igår var tjejerna här, det var jätte mysigt! idag har jag varit på bio med viggo. vi kollade på legenden om ugglornas rike..helt okej för att vara en barnfilm, hihi. men viggo somnade hela tiden, så tror inte att han tyckte den var så rolig. nu för en stund sen var en del av en väldigt fin familj här och hälsade på valparna och mig! bella,andreas,micha och anneli! fick en jätte fin blomma och sen tog bella och andreas med sig min lilla pärla zelinn hem till örebro! dom har fastnat för zelinn och zelinn för dom. dom vill nog ha en liten valp sen så dom övar nu och ha hund! underbara människor är vad dom är. :) nu ligger jag framför tvn... vet inte hur länge jag klarar av att vara hemma från skolan! så tråkigt tråkigt tråkigt.. men jag har ju så svårt att äta så jag har ingen kraft eller något och sen gör det ju faktiskt ont. men jag hoppas det blir bättre fort som tusan!
ha det bäst
/f


Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Hej gumman!

    Hur mår du?? Är det bättre idag? Piggare?

    Fint du skrivit på din blogg! Snygg design också på den! Kan du hjälpa mig kanske? :) Förstår att du saknar Zeline.. hon är ju din bebis och bästa vän. =) Imorgon kommer hon hem till dig. Så snällt av dig att låna ut henne till A och B. Dem njuter! Bra att A blev sjuk också så hon fick sällskap hela dagarna. =) Tur i oturen.=) Du vi ses på lördag, jag kommer gärna me, tror min A också följer med men inte 100. Take care gumman, Kramar!

    2010-10-29 | 10:32:11
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/8508

Kommentera inlägget här: