Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 18 oktober

Kategori: +++

2 dagar till operationen.. idag är det ingen bra dag för mig, jag är jätte täppt i näsan som har varit den enda vägen jag har kunnat andas genom dom senaste 3 månaderna. eftersom halsmandlarna täcker hela halsen, typ. nej usch, men jag måste ändå till skolan idag.. måste ordna allt så jag har allt hemma och vet vad jag ska göra efter operationen. jag saknar innebandyn hur mycket som helst, men måste hålla ut ytterligare 3 veckor om inte mer.. ska ta bussen om ett tag, eftersom min cykel har punka! men tror mamma skulle ta med den till sitt jobb så skulle dom fixa den :) helgen har varit bra! den har bjudit på lite olika saker.. igår tittade jag på innebandy och efter matchen var slut gick jag till majkie och spenderade resten av kvällen där, vi låg i soffan och slöa hela dagen sen åt vi tacos och tittade på film.
ha en bra dag, jag ska försöka andas idag!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: