Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 29 oktober

Kategori: +++

om 3 dagar fyller jag 17 år, hehe! bättre sent än aldrig.. imorgon så ska jag firas nere hos mamma, då kommer det släktingar och vänner från alla håll och kanter! kan inte bli bättre :) jag har spenderat några dagar hos pappa i sthlm. kände att jag behövde komma ifrån min säng nere i katrineholm..haha. jag mår bättre nu! fortfarande ont och går på tabletterna som tar bort den mesta smärtan men det är påväg att bli bra! hammarby har gått till cupfinal i svenska cupen vilket är sjukt otroligt himmelskt bra! har nog aldrig varit så glad, helt otroligt! åker hem ikväll någon gång, ska nog möta kimsan också. imorgon klockan 9 ska jag befinna mig nere i duveholmshallen och vara ett stöd för mina småtjejer! kan inte stå och prata " skrika " men jag ska vara där iallafall. var ett tag sen jag träffade mina små stjärnor! nu ska jag sätta på någon bra film och sen fixa i ordning mig..
/f


jag är grym på magdans..elleeeeeer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: